Rayyan's frenz..

Tuesday 10 April 2012

"Rumah" baru youuu...

Selamat datang ke rumah baru aku...
Hihi..pehal? bajet entry cam aku masuk umah baru la yer..

No..no..no..rumah belog nie yang baru..
Cantik ker? Quite simple la kan..Ok la..sejuk mate aku memandang ladang teh tu..
kikikiki...

Aku nie,idokla pandai bebenor nak mereka2 cipta header mahupun mencorak warnakan belog ini..
Tapi aku stick follow tutorial dari  SINI sebab aku rasa diorang guna ayat sangat skema..
senang aku paham..
Kalau korang nak cari ape2 tutorial pon,boleh jer cari kat ruangan search..
sure ade jer nanti..

Sebenarnya banyak aku nak tulis,sebab aku kan suke bercakap..
Entry gie Cameron pon dah berkurun lama kat draft..
tinggal sikit2 nak touch-up pastu nanti aku post yer..

(T____________________T)

Kalau virus 'M' tak datang, petang nanti aku post..
Kalau tak,tunggu lah..tak esok,luse..takpun tulat,tulik,tulok...kahkahkah..
As for now, ok lah aku nak gi lunch...babai


No comments: