Rayyan's frenz..

Saturday 7 April 2012

Kisah Belog aku..

Hahaha..bese lah aku..orang berbelog,aku pon sebok nak menulis jugak..
Suke blogwalking,bace cerita orang..banyak ilmu boleh dapat..

Tp tue lah..lame dah aku simpan niat nak buat blog bagai..
asyik tergendala...
bukan sebab ape pon, aku rase takde sapa pon nak bace kisah aku..

Tp penah,baru2 nie kawan aku tersesat jumpe belog aku nie..
Bile jumpe die tego..malunye aku..tak tekira..
Yelah aku rase bodoh2 je blog aku nie..

Aku pelik benar nape blog orang lain beribu2 follower die..
aku takat bape kerat je entah..

Sekali baru aku terjumpa..kelab blogger Ben Ashaari kt fb..
Aku rase tu lah platform terbaik nak tambah kenalan..betukar2 cerita..
Bukan ape..kalau ramai follower semangat la ckit nak menulis & hupdate kat cnie kan..

So aku harap follower aku akan bertambah pasnie..
Guys..u r most welcome..tenkiu...


No comments: