Rayyan's frenz..

Monday 22 August 2011

Rayyan's new bed

ok la..nak di jd kan citer..org lain dok ngiyau2 bli baju raye anak la,kasot la,smpai 10 psg ke..
aku plak dok mer0nte2 nak bli baby cot utk Rayyan..
kesian kt die sbb tido atas toto ajer..eh,kami tdo betige taw atas toto tuh..
kesian gak kt laki aku yg dah sakit2 blkg sbb tilam nipis sgt katenyer..hahaha
so ari jumaat aritu da sampai la babycot seperti yg dijanjikan...
opkos white ok sbb i laki bini pencinta putih..
kete putih, bju kawen putih, kete lame putih..aku je xputih2.**ape aku mrepek nih..

tgk tu kejap je kemasnye katil tu..mmg jakun kamu wahai anak.. ..
sian anak mummy,da 10bln br nk tdo kt katil sendiri..hihi..


mmg die syorga sgt dok dlm nie yela snang nk memanjat2...


haaa...da kene marah ngn mummy sbb die leka nk menarik cadar2 tu sume..mummy penat2 la psg shantek2 taw...agknye die geram kot kt duck2 tu..hihi


tgk tuh..masok nie br 2mlm die tdow sendiri.. so ble pagi die akn bangon n tinjaw aku dr celah2 tiang kayu ini..nak cr aku nak nenen la tuh..kdg2 rse kesian anak mummy..
selalunye guling2 himpit2 mummy..skrg da lonely..
tp xpe dik..
kte bepisah hanye jaraknye tak sampai sekaki...
**sebelah katil aje ponnn...hahaha...
s0,m0ral of da story, b0nus aku da abes..huwaaaaaaa....



No comments: