Rayyan's frenz..

Thursday 25 August 2011

My Family

sekian lama (tak la lame mane pon) berblog,
baru sekarang teringat nak kenalkan mereka..
muahahaha.. rase cam ade je dulu..tp cek2 balik tengok tak penah pon..
main sebot gitu2 jer..

ok lah firstly la..opkos la nak show off my hubby..
*
*
*
Ini la cayunk caye..Macho tak? hahahaha..kidding!

Named KMA..bagi name pendek aje lar..kang panjang bejela plak kat sini..
Aku sayang sgt kat die even aku nie degil tahap mentibang laot,
tp die tetap cool...yes,babe..u r so kewl...cam matkool =p
tak penah tinggi sore kat aku,walaupon aku bebel dgn kepantasan maksima 220/kmj
dengan high pitch lak tuh..die cool ajer..ngehh..ngehh...
aku kuat bebel okehhh...
and one more things u shud noe dat my husband work in airlines..
so bonus la kpd kami utk melaram dgn menaiki pesawat secare percuma..huarghh..huargh..



*****************************************************************************


Ini manje caye... cute tak? die sgt lasak tapi sgt manje dan pemalu...
haaa...yang nie intan payung sorang nie...namenye KMRR..panjang cam name daddy die gak..
esok genap 10 bulan dah..kejap je mase belalu..
tapi peel cam dah umo seta0n.. tak pandai jalan wat gaye tau bejalan..
boleh ilang bekilo2 kalo layan die nih..**tp aku kurusnye tak.. T__T
 ini budak banyak bawak rezeki kat family kami yang kecik nie..
Alhamdulillah..
yer..family kami nie tecik ajer..dok umah besa tp riuh..camne tuh?
emmmm...family kami kecik dr segi quantity ajer.dari segi body...
tengok la sendiri....


***************************************************************************

three of us..Daddy,mummy n Baby


I belive..da healthy body come from da mommy's cooking...
huarghh..huargghh...
itu saje cerita aku.ok bai.




p/s : Cik baju merah tu ialah cik puan blog ini yer...jgn purak-purak ko tak tau..




No comments: